e

Wednesday, April 27, 2011

Sesi menghabiskan duit ;p

Selesai jd jurugambar untuk pogram motivasi di sekolah, aku teman Ustazah mencari buku2 untuk pusat sumber & panitia pend. Islam. Sejak jd pembantu guru media ni, mcm2 aku kene kerah dgn bos kecik aku ni.. hehe.. Segala perbelanjaan adalah dgn LPO.. Jom habiskan duit! Ngee X)


@ My Book Store, Satok

Esoknye, lepas sesi amik gambar untuk program motivasi hari kedua, aku lak ajak ustazah teman aku cari barang2 untuk panitia Pend. Seni. Kami ke Techno Graphic @ Tabuan sbb kat sana banyak pilihan & bahan2 yg lebih kreatif.



Pilih kad kahwin ke ;p



Shirt Marker & face Deco antara yg aku beli untuk berkarya dgn lbh kreatif di sekolah. Yg lain, menambahkan stok baru utk barang2 yg sedia ada.



Malamnye, kami kuar makan lak.. Tempat biasa, Singapore Chicken Rice.


Otw ke Satok, kami melintasi Wisma Seberkas

Menu malam tu :D


Green Tea + Lemon


Pilihan Ustazah.. Bihun Seafood ke ape.. Aku lupe..


& aku masih berdiet tak makan nasi.. ratah lauk ikan je

2 comments:

  1. kakok..letok etek blog ambo kat sini...kawe letok blog kakok kat blog kawe..hehehe

    www.maafsebut.blogspot.com

    ReplyDelete